1tBAG9QL-mpE2l5u2bmExc9GRUk DumanBlogx: League Of Legends Elo Hell'den çıkmak 1tBAG9QL-mpE2l5u2bmExc9GRUk bu site UrlEkle.Net sertifikalıdır.

23 Ocak 2014 Perşembe

League Of Legends Elo Hell'den çıkmak

Selam arkadaşlar.

Herkesin en büyük derdi olan elohell insanı bıktırıyor. Yemin ederim oyunu siliyordum o kadar sinirlendim. Sizlere elohell'den çıkmanın bir püf noktasını açıklamak istiyorum.
Öncelikle bize gerekenler;
Bir adet lol hesabı :P
4800 ip = leona satın almak için
Pasif oyunculuk

Bunların üçüne sahipseniz tamamdır. Girin abi oyuna hep leona oynayın support oynayın. Lanede adc'yi koruyun bildiginiz supportluk yapın çok fazla iyi olmanıza gerek yok öyle madlife taklidi yapmayın yani :D Support oynarken oyun taşıma gibi bir derdiniz falan yok sadece adcyi koruyun o kadar fightlarda 3,4 kişiye tutacak şekilde ulti atın oyunu zaten ister istemez kazanıyorsunuz. Plat olana kadar bu şekilde oynayın sıkılırsınız anlarım bende sıkıldım ama dişinizi sıkın plat olun ondan sonra tek yapmanız gereken normal oynayış şeklinize dönmek. Plat olduktan sonra istediginiz oynayın zaten elohellden çıkmış olacaksınız nooblarla ugraşmak zorunda kalmazsınız..

Umarım yardımcı olabilmişimdir bir sonraki yazımda görüşmek üzere, yazıyla ilgili yorumlarınızı bekliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder